Інформація від ректорату

На засіданні ректорату, яке відбулося 13 лютого 2017 року, розглядалися наступні питання:

  1. Про систему заходів по впровадженню комплексної системи перевірки на наявність плагіату в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди в 2017 році доповів ректор вишу, академік Віктор Коцур. Він наголосив, що плагіат – це цілеспрямований процес навмисного привласнення та оприлюднення результатів наукової чи творчої діяльності інших людей. Одним із найголовніших завдань для викладачів є залучення студентів до загальноєвропейської наукової культури. Віктор Петрович запропонував  відповідну систему на перевірку запозичень на плагіат, яка складатиметься із 2 рівнів: контроль на наявність запозичень через загальноуніверситетську локальну мережу; підключення до загальнодержавного репозитарію. Перевірка на плагіат буде здійснюватися бакалаврських, дипломних робіт студентів та дисертаційних досліджень. Положення про комплексну систему перевірки на наявність плагіату буде прийнята на черговій Вченій раді.

Запропоновано створити робочу групу на чолі з проректором з наукової роботи Сергієм Риком.

  1. Про організаційне забезпечення ІІ семестру доповів завідувач навчального відділу Анатолій Брехунець. Графік навчального процесу у ІІ семестрі 2016-2017 навчального року для студентів випускових 4, 5 курсів є таким: 13.02.2017 р. – 29.04.2017 р. – організація та проведення теоретичного й практичного навчання; 03.05.2017 р. – 20.05.2017 р. – організація та проведення тестового контролю; 22.05.2017 р. – 27.05.2017 р. – ліквідація заборгованості; 29.05.2017 р. - 15.06.2017 р. – державна атестація студентів випускових 4, 5 курсів; 27.06.2017 – випуск фахівців.       

Графік навчального процесу у другому семестрі 2016-2016 навчального року для студентів 1,2,3,6 курсів є таким: 27.02.2017 р. – 11.03.2017 р. –   проведення лекційних занять; 13.03.2017 р.-31.05.2017 р. – організація та проведення теоретичного й практичного навчання;                                           01.06.2017 р. – 21.06.2017 р. – проведення підсумкового тестового контролю; 22.06.2017 р. – 24.06.2017 р. – ліквідація академічної заборгованості з практичного модуля за 2 семестр (І етап); 28.08.2017 р. – 31.08.2017 р. ліквідація академічної заборгованості з практичного модуля за 2 семестр (ІІ етап).

Графік навчального процесу в другому семестрі 2016-2017 навчального року для студентів 4,5 курсів заочної форми навчання: відповідно до графіків сесій на 2 семестр (лютий – квітень 2017 р.).  З 03.05.2017 по 27.05.2017 р. – підсумковий тестовий контроль; 29.05.2017 – 15.06.2017 р. – відбудеться державна атестація; 26.06. 2017 р. – випуск фахівців.

Деканам факультетів, завідувачу відділення післядипломної освіти потрібно забезпечити інформованість студентів про організацію та проведення другого семестру 2016-2017 навчального року та об'єктивність і достовірність результатів поточної успішності за семестр.

  1. Перший проректор Валерій Хомич повідомив про зміни в стипендіальному забезпеченні студентів. Він наголосив, що Кабінет Міністрів України вніс зміни до своєї Постанови від 28 грудня 2016 р.                     № 1045, якою було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам вищих навчальних закладів.

Зокрема, перелік осіб, які мають право на соціальні стипендії, доповнено такими категоріями: 

- діти-інваліди та особи з інвалідністю І-ІІІ групи;

- студенти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».

Прийнято рішення подовжити ще на 1 місяць перехідний період можливості звернення за призначенням студентам соціальної стипендії з 1 січня 2017 року ( за умови їх звернення за місцем навчання до квітня 2017 року включно).

Деканам факультетів потрібно оперативно подати сформовані списки студентів, які претендують на соціальну стипендію.

  1. Декан історичного факультету Борис Дем’яненко доповів про стан підготовки до проведення ІІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з історичних наук. За його словами, стан підготовки до ІІІ туру доходить до завершення. Вищезгаданий конкурс відбудеться 16 березня на базі нашого університету. На даний час зареєстровано 109 робіт із 60-ти навчальних закладів України. Згідно із Положенням про конкурс лише 25% учасників можуть претендувати на призові місця. Тобто із 109 учасників відберуть 27 призерів – на І місце відводиться 20 % (5 осіб), на ІІ - 30 % (8 осіб), і на ІІІ - 50 % (14 осіб). Розроблено критерії оцінювання робіт.  Учасникам робіт та їхнім керівникам будуть надіслані повідомлення про участь у конкурсі. Створено організаційний комітет, який займається безпосередньо підготовкою та організацією наукового заходу.

  2. Декани факультетів проінформували про проведену профорієнтаційну роботу у структурних підрозділах.

Ольга Науменко

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ

bioOne splash logo

cul-online

polpred

Scopus

 repozitari

 

tempus 188x60 pedrpesacom баннер nodots   lWVYpU0C4wg  и т.д. 1